Sådan tilmelder du på et dansehold!

1. Log ind på bruger-profilen for den person, der skal tilmeldes

For at kunne tilmelde sig vores dansehold skal man have oprettet en bruger-profil og være logget ind på denne.
Læs her hvordan du opretter en bruger-profil.

2. Lav din tilmelding

Klik på Tilmelding i menuen foroven og vælg én af følgende muligheder:

VIGTIGT! Hvis du skal tilmelde en person, som du har oprettet som familiemedlem, skal du vælge Skift profil i øverste højre hjørne, før du laver tilmeldingen!

A)

Hvis du vil tilmelde 1 person på ét af vores hold:
Klik på Tilmeld ud for holdet og følg anvisningerne på skærmen.

B)

Hvis du vil tilmelde 1 person på FLERE HOLD:
Som A). Gentag for hvert hold der skal tilmeldes.

OBS! Hvis du vil gå på mere end 2 hold, kan du med fordel købe én af vores pris-pakker. Se pkt. D nedenstående.

C)

Hvis du vil tilmelde som PAR
Vil du tilmelde dig på et VMD (Vild-med-dans) eller jitterbug/salsa hold sammen med din partner, skal I have hver sin brugerprofil. Du bestemmer selv, om din partner skal oprette en separat brugerprofil, eller om du vil tilføje ham/hende som familiemedlem til din brugerprofil.

Tilmeld jer derefter hver især på holdet som beskrevet ved A). Tilføj gerne navnet på din partner i kommentarfeltet.

HUSK at skifte brugerprofil, før du laver tilmeldingen for din partner.

D)

Hvis du vil tilmelde via én af vores pris-pakker: 3 HOLD - 5 HOLD - 7 HOLD - ALL YOU CAN DANCE / FAMILY
OBS! Kan deles mellem flere personer i samme husstand (= med samme adresse!)

VIGTIGT! Hvis du ønsker at dele én af vores pris-pakker (3, 5, 7 eller 15 hold) mellem flere personer i samme husstand, skal du først sørge for at oprette en brugerprofil for hver person som skal dele pakken. Det nemmeste for dig/jer er at tilføje hver person som familiemedlem til din brugerprofil.

Log derefter ind på den brugerprofil som skal stå som betaler af pris-pakken. Klik på Tilmeld ud for den ønskede pris-pakke og følg anvisningerne på skærmen.

I kommentarfeltet skrives navn + hold for hver person, der deler pakken. (Eks.: Jakob, hold 1. Emma, hold 2+9. Susanne, hold 4+5, Peter, hold 5).
Hvis der sker ændringer i forhold til hvem der går på hvilke hold, skal du huske at oplyse dette til Danse-Huset hurtigst muligt, så vi kan rette det i systemet.

OBS! Du skal kun lave tilmeldingen 1 gang. Der skal ikke laves tilmelding for hver person.

Har du brug for hjælp?

Har du problemer med at oprette en bruger-profil, foretage tilmelding eller andet, er du altid velkommen til at kontakte os, så vi kan hjælpe dig.
Send en mail til webmaster@danse-huset.dk eller info@danse-huset.dk. Eller kontakt os på tlf. 22 71 11 19.