Sådan opretter du en bruger-profil!

For at kunne tilmelde dig selv og/eller dit barn til vores dansehold skal du have oprettet en bruger-profil og være logget ind på denne.
VIGTIGT! Hver elev skal have en brugerprofil i sit eget navn!

• Vil du tilmelde 1 barn? Så skal profilen oprettes i barnets eget navn.
  • Vil du tilmelde flere børn og/eller dig selv og din partner? Så er det nemmest at oprette en profil i dit eget navn og derefter tilføje dit barn/dine børn/din partner som familiemedlem.

VIGTIGT! Hvis du tidligere har oprettet en brugerprofil her i Danse-Husets medlemssystem, så skal du IKKE oprette en ny profil, men logge ind på den du allerede har oprettet.
Hvis du ikke kan huske dit brugernavn eller password, kan du klikke på Glemt password? Følg anvisningerne på skærmen og få tilsendt et nyt password.
Modtager du ikke det nye password (husk at tjekke din spam-mappe), eller har du andre problemer med login, så send en mail til webmaster@danse-huset.dk. Husk at beskrive hvad dit specifikke problem er. Login-problemer kan skyldes mange forskellige ting.

1. Opret en profil

Du opretter en bruger-profil ved at klikke på den grønne knap med den hvide pil i øverste højre hjørne af siden og vælge Opret profil.

Udfyld felterne på skærmen og klik på Opret Profil eller Opret Profil & tilføj familiemedlem.

VIGTIGT! Brugernavn
Systemet indsætter automatisk den angivne mail-adresse i feltet Brugernavn. Hvis du vil bruge den samme mail-adresse til flere bruger-profiler, skal du vælge et andet brugernavn end din mail-adresse, da hver profil skal have et unikt brugernavn.

2. Log ind på bruger-profilen

Klik på den grønne knap med den hvide pil i øverste højre hjørne af siden. Indtast brugernavn og password og klik på Login.

I øverste højre hjørne kan du nu se ikonerne Min profil (se eller rediger din profil), Mine tilmeldinger, Skift profil (hvis du har oprettet familiemedlemmer) og Log ud.

Når du er logget ind, kan du tilmelde på vores dansehold under Tilmelding.
VIGTIGT! Du skal være logget ind på brugerprofilen for den person, der skal tilmeldes!

HUSK at opdatere dine kontaktoplysninger!

Du er selv ansvarlig for altid at have opdaterede kontaktoplysninger (fx mail-adresse, mobilnummer m.v.) på din profil. Vi skal kunne komme i kontakt med dig, hvis der er ændringer i forhold til hold eller andre vigtige informationer.

Har du brug for hjælp?

Har du problemer med at oprette en bruger-profil og/eller foretage tilmelding, så send en mail til webmaster@danse-huset.dk.